kiss by kiss

Jag har just slutat skirva på min SO. Hitler, krig, död, död, Hitler, orättvisa, död, krig, Hitler.. Ganska enformigt och bara jätte hemskt!
JAG HADE INGA KRYKOR IDAG! För första gången på 10 veckor kunde jag bära matbrickan själv, jag kunde öppna dörrar och ingen behövde bära mina böcker. Hur underbart som helst!!
Jag hade mentorsamtal idag och det gick bra, mycket bra!
Skolan slutade tidigt pågrundav att några i klassen skulle skriva prov och några (inklusive jag) skrivit hemprov. Men jag och Carro stannade och höll de andra sällskap medans dom pluggade. Hihi, nej det gjorde vi inte, vi bråkade omkring och pratade "björngustavsson-språk" och var bara allmänt störiga. Meeeen whatevva?!
Idag har jag och Carro även varit på stan i flera timmar. Massa behövliga grejer blev köpta och även massa obehövliga!

Klockan är bara lite efter tio men nu tänker jag säga hejdå till Emil på msn och sedan sova sova sova!
Godnatt!

Jag har inte träffat Oliva och Issa på länge, saaaknar!


världbäst

Kommentarer
Postat av: OLIVIIA

roooonja! fan vad härligt att du slängt kryckorna åt helvete! :D OCH JAG SAKNAR DIG MED. det känns som att det var evigheter sen sist! och du, jag kan inte vara med er på valborg :'( har lovat camilla att vara med henne. fast vi kommer säkert ses under kvällen :)men vi måste ses innan det vafan! <3

2009-04-22 @ 16:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback