hope and glory

FRAMSTEG!

Vårat schema på torsdagar är inte riktigt okej... SO, NO, Idrott (då jag bara kan sitta och titta på..) Svenska, Spanska och en timmes matte. BLÄ!
Men dagen rullade på bra, och vi lyckades roa oss trots lektionerna.
På matten hade Anna-Britta nationellt prov med Vitim och några så då satt jag, Hanna, Lukas och Carro och skrev "vik-historier" Och ojj vad vi skrattade!!

På lunchen hade Carro mobilen liggande på bordet då kommer en liten kille i fyran och tar mobilen, alla tittar på honom och han säger lite små kaxigt:
-Här jag lägger in mitt nummer till dig!
Alla satt chockade och visste inte riktigt hur vi skulle reagera.. Kul var det iallafall!


Hanna och Carro följde med mig hem efter skolan, vi hann knappt äta upp mellisen innan Carro sprang iväg och träffade Oskar en stund. Jag och Hanna låg kvar i solen och tog massa kort. Hanna hittade olika funktioner på min mobil, så hon trixade lite med den och jag skrattade åt hennes lycka. Haha!
När Krookis kom tillbaka drack vi te och sen cyklade dom hem.
Jag tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg innan jag måste göra SOn.. huuu, men sen ska jag nog hem till Carro. Ovanligt va?!

Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback