my life be like

Och så var det måndag igen!
Jag vaknade ovanligt pigg och glad, duschade och sminkade mig sen bar det va to the school.
Lektionerna rullade på snabbt och både jag och Carro missade non. Hon skulle röntga sina axlar och jag skulle och träna hos sjukgymnasten.
Vi slipper Non och ni slipper oss! hahah
Träningen gick bra, nu är jag igång ingen och snart om sisådär 8 månader är jag fit for fight igen! Mormor skjutsade hem mig och jag satte mig med So-böckerna och började läsa om krig och Hitler.. Huuu!
Efter några timmars pluggande åkte jag hem till Jonna med glass och blommor, hon är nyopererad och behövde lite uppmuntran. Även hos Jonna fick jag plugga massa So, hon är seriöst ett levande uppslagsverk när det gäller andra världskriget!

Egentligen borde jag läsa min bok som ska vara utläst till på fredag(?) men den handlar också om Hitler och jag orkar inte läsa mer om han idag, så jag valde istället att blogga eftersom att det var ganska länge sedan nu.
Imorgon är det nationellt prov i spanska, yippiyeah..

Gooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback