let´s have some fun

Det finns så mycket jag vill skriva om, jag vill berätta en massa saker. Men jag orkar inte skriva ner allting.. Därför drar jag min gångna vecka lite snabbt:
Ehhhhhm, varje dag har sett ut såhär, först har jag varit i skolan sen har jag vart med Carro. Finns inte så mycket mer att säga, du är mitt liv!
Jag fick tillbaka mitt SO-prov igår och betyget blev MVG-  Jag vart själv mycketmycket förvånad och även mycketmycket glad förståss!
JUSTE, jag har tagit bort min knäställning! JAG ÄR FRI IGEN!!
Imorgon är det Valborg och på fredag fyller jag år, nu ska jag sova så jag vaknar pigg och glad imorgonbitti.
Vid 12 är det tävling igen, denhär gången i Kotten. Carro & Ronja V.S Goffe & Staffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback