innan du går



igår: jobbade 10-16. segade på soffan och taggade sedan till för utgång med camilla och gänget. det var kul, skitkul. vi körde "pekleken". man läser upp ett påstående sen ska man peka på den personen som man tycker/tror de stämmer bäst in på, så många pek så många klunkar ska man dricka. sen spelade vi beer-pong (heter de så?) och jag förvånade till och med mig själv. var grym! vi fortsatte ner till hamnplan och jag fick träffa många fina personer..

idag: vaknade och mådde som jag förtjänade efter gårdagen. tog en promenad till maxi med hög musik i öronen. såg innebandy. kom hem och fick höra en inte alltför trevlig nyhet. såg solsidan. umgicks med några av dom viktigaste i mitt liv, mamma, pappa, rasmus, goffe och mio. och nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback