nu tar jag dej till himlen

åh vilken bra dag jag har haft idag!
vaknade brevid tommen, körde mamma till jobbet, besiktade bilen (helt själv) sen fikade jag hos farmor och hjälpte henne med lite ärenden, klockan var bara 11 när jag hunnit med så mycket.
seeen åkte jag hem till min fina vän jennifer och tillbringade lite av dagen med henne. vi fikade, åt på subway, var hos rasmus och solade. guu så skönt. vid fyra hämtade tom mig och vi åkte och kollade på lägenheter och sedan direkt till träningen. två timmar med laget och sen åkte jag hem. nu har jag precis bakat en kladdkaka, betalat räkningar och beställt saker ifrån fyndiq.
imorgon fyller mamma år så då blir det full rulle igen.
känner mig nöjd och glad. denna känsla ska jag ta med mig och somna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback