Gladast är nog räven

Idag har jag jobbat hela dagen 10-18. Fast att det bara är två timmar mer än vad jag brukar jobba så känns det mycket längre. Jag rensade iallafall upp bland alla 748 Conversekartonger för det var behövligt. Så inatt lär jag drömma om dom.

Efter jobbet köpte jag och mamma pastasallad på Ica Maxi och vid åtta hämtade Lina mig. Vi åkte och såg på bio med Micke. Det var vår uppgift när alla andra är i Sthlm och ser teater på Dramaten. Jag är sjukt glad att jag stannade hemma!!
Bion var rolig men jag kommer inte ihåg vad filmen hette, hehe.
Imorgon är jag ledig och på kvällen ska jag träna innebandy, blir kanske gymmet på dagen också om jag hinner. Nu ska jag sova och här kommer en bild på mitt lunchsällskap idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback