Miljoner, miljarder

Hej, hallå, tja, tjenna!
Det går sjukt bra för vår produktion och det är jättejätte roligt! Dagarna är långa och händelserika. Idag köpte jag och Sara tillexempel godis för 225 kronor, inte varje dag man gör det.
Vid fyra var jag i södervärn för lite innebandyträning. Vi var bara två stycken men det var ändå en bra träning för vi körde mycket skott.

Just nu ligger jag i sängen med en ansiktsmask som luktar jordgubb och honung. Jag har precis duschat och skall snart iväg till hallen igen. Mats skall kolla på min fot som har börjat krångla, troligtvis pga knät.
Efter det skall jag hem till pojken och sova där, även se tredje avsnittet av Revange, som för övrigt är riktigt bra.

Imorgonkväll ska jag till Follingbo med laget för teambuilding. På lördag blir det troligtvis jobb och på kvällen skall Rebecca firas!

Ha det fint för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback