trust me

Skolveckan rullade på. I fredags tog vi upp båten och då är det verkligen höst.. På kvällen var jag Kjell, Liv och Max på Crepériet och det var sååå gott. Sen sov jag hos Tom och dagen efter vaknade vi sent, spelade nintendo och vid halv fyra kom Issa och Olivia hem till mig. Vi fixade oss sen drog vi oss till Erika där lite brudar väntade, vi festade på sen gick vi till Anna och fortsatte där. Efter halv tolv gick vi ner till Hamnplan och dansade som bara den. SJUKT härlig kväll!
Idag har jag och pojken inte gjort något speciellt, vilat, pratat, ätit mammas äppelpaj och haft det bra som bara den!

Imorgon är det skittråkig styrka. Sen ska jag och Issa prova studentmössor, nice.


en charmig bild från i fredags, i love you.

Nu vänder det, jag känner det i hela kroppen. Ni ska aldrig få sänka mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback