borta bra men hemma bäst

Äntligen hemma igen. 
Vi åkte båt och buss och sen hade vi fri tid i Stockholm. Vid tre någongång åkte vi till kryssningen som skulle ta oss till Riga. Vi åt buffé, sjöng karaoke och sov. Nästa morgon åkte vi buss i typ 8 timmar och vi satt fast i tullen i 3. SÅ SJUKT TRÅKIG DAG, jag sov nästan hela tiden. Vi åt kvällsmat på en restaurang innan vi fortsatte resan till ryssarna. Runt tio var vi framme. Jag, Mina och Valentin tog taxi hem till honom och åt innan vi somnade. Resten av dagarna har vi glidit runt i Polotsk, ätit sjukt mycket, varit i Minsk där jag gjorde fransk manikyr för 70 kronor, köpt lite godsaker, blivit jagade, klappat kattungar, bowlat och åkt massa buss





 
Mer bilder kommer på facebook om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback