för dig

Idag regnar det, jag ligger nerbäddad i sängen och bara hoppas att tiden skall stanna så jag slipper gå till skolan. På tal om tid, hjälp vad tiden har gått fort, Idag har jag och Tom redan varit tillsammans i 2 år!

Efter skolan ska jag hämta inlägg till mina skor sen träna med innebandygymnasiet. Jag tränade med u-laget igår och det gick bra, fick dock spela högerforward vilket var helt nytt för mig. Idag har jag sjuk träningsvärk och känningar av nackspärr. Jag längtar till helg och ledighet, adventsfika och Lickers. I skolan har vi INGET plugg och det känns fantastiskt bra.

Nu har jag iallafall bestämt mig för att köpa en iphone 4 S. Och tänkte nog göra det så snart som möjligt så mamma kan få tillbaka sin mobil någongång, hehe. 


jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback