upplev mer

Jag har inget vettigt att skriva, det börjar närma sig sommarlov (min hjärna har dock redan tagit lov för länge sen) i skolan gör vi ingenting så jag har inte varit där sen i onsdags.
I fredags var det studenten och det var härligt att se alla så glada, nästa år är det vi som står där och det ska bli så jävla grymt. Kvällen tillbringade jag med storebror och hans givmilda vänner. Kvällen slutade oväntat med helt okej. På lördagen var vi hemma hos Tom på hans studentmottagning. Han fick en jättepärlplatta av mig. På söndagen hade Robin studentmottagning och det var också kul.
Idag har jag varit i Lickers och ränsat ogräs. Just nu ligger jag i soffan och är proppmätt. Jag har varit med Kjell, Patricia och Tom på Creperiet. Riktigt mysigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback