I really like it when the moon looks lika a toenail

Jag ligger nerbäddad i sängen med feber och en rejäl förkylning. Skulle egentligen jobbat idag men det blev inget av med det, får se hur jag mår imorgon.. Imorgon kväll ska jag och min fina äta på Wallers och på lördag är det fest i kollektivet så jag måste bli frisk!
Sommarlovet rullar på allderles för fort, jag jobbar sex dagar i veckan och hinner inte alls med så mycket som jag vill, har dock haft en utekväll med Jonna och Skåne, eller förfesten tillbringades med dem sen var de bara jag som kom in på Gute, så jag stod där själv och visste inte riktigt vad jag skulle göra när jag fick syn på Tom och blev jätteglad, vi sprang runt där inne ett tag sen vidare. Bra kväll helt enkelt! Dagarna då jag inte jobbar tillbringas ofta med kusinerna nere vid poolen och mycket med Mio. Han börjar bli gammal och sliten och jag får lite panik när jag tänker på det..

Helene, Helene och Alma har varit på Gotland i 1,5 vecka och det har varit jätteroligt! Snart kommer Annelie, Pelle och Malte ner!

Den första augusti ska jag med Tom och hans arbetskompis + flickvän och några mer på Takida och Europe på Vallen, det ska bli riktigt kul och jag ser fram emot det!
Nu ska jag sova bort min förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback