jag kom hem igen

Idag snöade det och jag blev såhäääär glad! Min dag har varit bra i helhet. Skola till halv tolv, sen var jag och pappa förbi jobbet en sväng och sedan var det innebandygymnasiet. Dock var det bara jag och Sara där så det blev mest lek, vi bytte klubbor och spelade med fel vinklar. Kul träning! Jag har även sett när Endre mötte distriktslaget och dom vann. Imorgon börjar jag halv tio och sen är det träning med U-laget och sedan A-laget. Mmm innebandy!
Helgen var förresten riktigt bra, vi hade skoj på förfesten och det fortsatte ner på Hamnplan. Dagen efter blev en mysdag och även lite fotboll.
Snart kommer Tom hit då ska vi äta fruktkoctail fast det vet han inte om ännu.
(Bilder från helgen kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback