this is it

Dagarna går så fort och helt plötsligt har det gått 3 dagar sen jag skrev.
I torsdags var jag med Issa hela kvällen, pratade massa och åt hamburgareee. På fredagmorgon var jag på halkkörning och det gick jättebra, kul var det också! Efter skolan fikade jag med mina fina vänner Carro och Hanna. Väl behövligt och efterlängtat.
På kvällen var jag och Tom hundvakter för Mio, vid tio somnade alla tre på soffan framför en svensk film. Idag har vi varit och badat på Solbergabadet, det var mysigt och väldigt länge sen. De satt en tant i omklädningsrummet som klippte sina tånaglar så dom flög omkring, det var lite mindre mysigt..
Klockan halv åtta bowlade vi och det gick skit för mig, när jag ÄNTLIGEN fick en strike så råkade jag såklart spela på Toms serie så han fick dom poängen. Jag måste faktiskt erkänna att Tom var riktigt bra och jag var mindre bra när klotet fastande i rännan. Men det var iallafall jättekul för det var också länge sen.
Jag har hitills haft en superbra helg och hoppas det fortsätter.
Enda planen för imorgon är att sova lääänge.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback