i taxin, i trappen, i hissen, i hallen

såhärva, att jag borde inte blogga. jag borde bara skriva på min filosofiuppsats. menmen. igår hade jag en så otroligt dålig dag, den är inte ens värd att nämna. bort bort, sudd sudd. men kvällen var bra, då spelade jag och tom kubb för första gången iår, vi köpte klubbor på lännakiosken, lekte med mio och somnade framför beck. du gör allt så mycket bättre baby!
idag har jag haft mitt engelskatal och det gick helt ok. jag fick tillbaka min uppsats om libyen och vg+ stod det på den så glad blev jag. efter skolan kom tom och hämtade mig i sin morfars fina bil, vi åkte och gymmade bra som vi är. där körde jag något jättejobbigt med goffe så det lär kännas imorgon.
ikväll är det bara f i l o s o f i u p p s a t s e n som jag ska lägga tid på. vi gör inget annat än att skriva uppsatser i skolan!
hej.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ibland är det svårt att koncentrera sig, jag är precis likadan.

2011-05-02 @ 16:52:58
URL: http://trappstadning-vasteras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback