ängeln som hela himlen saknar

Idag har jag och min fina varit tillsammans i 17 månader så vi picknickade på muren med chokladbollar och saft! Resten av dagen har vi mest legat i solen och tagit det lugnt, Tom var lite sliten efter gårdagems festande så att säga, haha.
Jag och pappa kom precis hem från Maxi, jag körde. Vi har köpt skitmycket påskmust och just precis nu ska jag dricka lite sånt.
Imorgon bär det av till Lickers, förhoppningsvis kommer kusinerna också ut.
På tisdag börjar skolan, då har vi idrottsprov och på onsdagen har vi matteprov. JAG HATAR SKOLAN. Ja, jag kan faktiskt verkligen säga hata för det är inte ens lite kul, bara stressframkallande.
Nu börjar nedräkningen..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback