two times

Loven går som vanligt för fort, redan lördag och på onsdag börjar vi igen..
Igår var jag och såg hockey, Visby Roma vann.
Imorse vaknade jag tidigt och låg vaken i en timme innan Tom vaknade. Vi åt tacos till frukost och sen såg vi på Beck - Levande begravd. BRA FILM!

Nu ska jag duscha och plugga lite grann sen ska jag till ishallen och kolla när Tom spelar match. Ikväll var det tänkt att det skulle bli laserdom men nu vet jag inte hur det blir..

Jaja, nu har jag inte tid att sitta här. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Helena och Emilia

Din header är jätte fin!:)

Vi har frågestund på vår blogg så gå gärna in och skriv några frågor, det vore jätte kul!:P

2010-10-30 @ 18:29:21
URL: http://freefallin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback