only you

Så mycket plugg som det är just nu har det inte varit på länge och jag orkar verkligen inte mer nu..
Idag hade jag redovisning på spanskan, imorgon läxförhör i engelska på onsdag har jag matteprov och spanskaprov, på torsdag tar treorna studenten (jag är hur avundsjuk som helst) sen på fredag har jag redovisning och spanska nationella. Shit va skönt det skall blir med sommarlov!!

Idag var jag och kusin på stan, hon letade efter klänning och jag hittade lite saker. När vi kom hem var vi jätteblöta och frös, skitväder.
Jag hämtade mina kläder idag men klänningen var allderles för stor så jag måste skicka tillbaka den och den var jättefin så det var tråkigt..

Imorgon hoppas jag på en bra dag, jag skall köpa en ny innebandyklubba och senare på kvällen skall jag träffa min älskling som jag saknar jättemycket just nu när allt känns såhär jobbigt..
Men nu skall jag gå och lägga mig för då slipper jag plugga, puss då.


du är underbar


Kommentarer
Postat av: liv

sv: ronja skärp dig!

2010-06-01 @ 14:58:14
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback