make a change and breakaway

JAG VILL VERKLIGEN JÄTTEGäRNA HA EN KATTUNGE!

Seeeg dag, segt att vara sjuk.
Jag har iallafall fått hälften av allt plugg färdigt och det känns bra. Tom var här förbi förut och gav mig en present. Det var en parfym som jag fick för att vi hade 6 månader igår, sötnos.
Min mamma har skadat ryggen på något sätt så hon sitter här och har jätteont, huu.
Jag vet inte om jag skall gå i skolan imorgon eller inte, vi har nationella i spanska så jag borde verkligen, samtidigt kommer jag ändå inte göra bra ifrån mig om jag är sjuk.


Everything will be okay in the end,
If it is not okay, it is not the end.


Kommentarer
Postat av: Tom

Du är så fin älskling :D <3

2010-05-25 @ 20:10:21
Postat av: ronja

dddddu är fin <3

2010-05-25 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback