fånga varje ögonblick

Jag längtar inte till i morgon, då har vi nationella i engelska igen..

Idag var jag hos skolsköterskan på sån där hälsokoll och det gick finemang. Sen hade vi idrottsprov, jag tyckte det var lätt och var klar efter en kvart. Vi slapp spanskan för att vi skulle gå och se en Michael Jackson föreställning i aulan. Tyvärr så var den inte så bra, dom var duktiga på att dansa men gjorde de i otakt med varandra.. Efter skolan gick jag och Patrick lite på stan och sen cyklade jag till sjukgymnasten. När jag kom tillbaka till stan igen var Olivia och Camilla också där. Jag bytte min ena klocka mot en berlock, örhängen och ett armband jag köpte även en kofta.
Ikväll kommer kanske Camilla och Olivia hit, nu skall jag ner och äta jordgubbar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback