17 år!

Valborg blev kanon. Vi var ungefär femton tjejer hemma hos Matilda och vi grillade sen blev det dans och sång, så min röst försvann efter första timmen! När dom skulle dra sig vidare till någon David mötte jag upp Tom vid Maxim. Vi skulle hem till Jesper men hamnade i huset bredvid där det bara var massa killar och alla var typ över tjugo, men Tom kände dom och jag hade skitkul där! Issa, Calle och Jesper kom dit lite senare.
Jag och Tom var hemma runt ett och när vi vaknade nästa dag var det min födelsedag!
Jag fick en massa fina presenter. En byrå, halsband, ljus, blommor, bh, trosor, en klocka, godis, bilstereo+högtalare och baslåda, en jacka, sjal, en tröja, örhängen, en spargris till alla mina tior, parfym och mera som jag inte kommer på just nu. Jag är helnöjd med min födelsedag! Tack för alla presenter och gratulationer!
Idag har jag vunnit över Tom i kubb och så har vi legat i solen och pratat.

Imorgon har jag idrottsprov och spanska förhör så nu skall jag plugga..


Kommentarer
Postat av: Mina

haha, en spargris till dina tior. haha vad gulligt! det behövdes ju faktiskt ;)

2010-05-03 @ 19:46:21
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback