Vi ber er om hjälp

Pata här, ni som e uppdaterade här vet att jag bara har vart aktiv i 2 timmar i denna blogg och detta kan vara mitt sista inlägg!

ja ni läste rätt är patas karriär i cybervärden över? naj givetvis inte, jag och min goaste vän Ronja Malmros (ägare av denna blogg) har då kommit på att vi ska choka blogg om värden med en sprilans ny blogg men innan vi ens börjat så har vi redan stött på problem..... VA IN I FILLEFJONKAN SKA DEN HETA! så jag ber er läsare att ge oss så många tips ni bara kan och by the way om väljer ett utav dom alla förslag som vi väntar oss så kommer denna namngivare få ett heders uppdrag! han eller hon kommer få gästblogga en gång i veckan i den nya bloggen och de skall ni veta de e inge att rynka på näsan om så KÖR PÅ!!

Here we go here we go hey hey!!

GE FÖRSLAG FÖR FANKEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback