Mitt liv som 17 åring





Hajsan Hoppsan bloggis:D Patte to the Latte är gästbloggar i gotlands största modeblogg

aa idag när jag vakna så var klckan TYP 10 (Heeelt sjukt va?) okej men hur som haver dagens outfit är då ett hårband ifrån adidas en bur tröja som jag har fått när jag gjorde ett modell jobb där och under delev vill jag inte avslöja för jag vill inte att alla ska klä sig som mig som den dära wannaben arvid han ska alltid sno mina stilar och han kan aaldrig sluta prata om mig asså serri jag har knappt träffat människan o han verkar vara heelt kär i mig alltså vad säger ni... okej? skulle inte tro det jävla äckel!! men nu ska jag o hårbollen ut o träna xoxo

Jag o jean som är på väg hem till mig ifrån festen o ni vet va som väntar där hema ;);)






Patrick noren

Vart ska jag börja en av dom finaste grabbarna i värden (efetr tom så klart) han är såååå otroligt snygg och singel så tjejer pass på han e ett riktigt kap om ni frågar mig, han e omtänksam trevlig söööööt och har en otrolig fast rumpa!



Kommentarer
Postat av: ...

Vem var det som skrev detta inlägg?

2010-03-05 @ 00:36:05
Postat av: ronja

patrick norén precis som det står i inlägget! :)

2010-03-05 @ 00:43:11
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback