earth hour

Det blir inge div.1 för oss, jävla skit.
Jag har precis ätit tacos och snart skall jag hoppa in i duschen.

Igår kollade jag på Endre med Tom och massa andra hockeykillar, Denise och Jacob var också där. Endre vann!
Efter matchen gick jag och Tom hem till mig en stund, jag plockade ihop mina grejer och sen cyklade vi hem till honom och åt piggelin sen somnade vi.

Imorse vaknade jag av att jag hade ont i magen..
Hans mamma hade dukat fram jättegod frukost och jag åt massor och det var kanske inte så smart eftersom jag redan hade ont i magen. Det blev bara värre och värre och mitt i filmen som vi såg var jag tvungen att cykla hem.
Jag gick direkt och la mig och somnade i någon timme och nu har jag inte ont längre!

Ikväll skall jag träffa Tomsi igen, jag vill köpa flera kilo med godis och bara se film hela kvällen men jag vet inte om min mage hade blivit så glad då.. 

Man skall stänga av alla elektriska grejer mellan halv nio och halv tio ikväll, earth hour typ.. Mysigt! 
Jaja, nu skall jag inte sitta här längre, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback