unstoppable

Jag har fullt upp hela tiden och hinner inte med bloggen..

Men jag vaknade med feber och var hemma från skolan i fredags också. Jag äter penicilin men det verkar inte hjälpa, vad är det för fel på mig?
På kvällen mådde jag bättre och då kollade jag på Endre med Camilla, Olivia och Tom. Jag tyckte att matchen var riktigt tråkig men Endre vann iallafall.
Ludde kom och hämtade oss efter matchen och vi åkte till Sunes Elefant och åt pizza. Efter att vi betalat och tagit ungefär alla deras klubbor åkte vi hem till Emil. Pappa kom och hämtade mig efter tolv och jag sov i Stenkyrka. På morgonen åkte vi in till Södervärn och kollade på innebandy DM. Jag satt i Södervärn från halv nio till typ halv sex.. Men det var kul, Olivia, Camilla och Tom var också där och tittade.

Lördagskvällen tillbringades hemma hos Camilla med Melodifestivalen, Tom och Ludde. Det var trevligt! Men så jävla fel låt vann och det var riktigt dåligt! Imorse vaknade jag och Tom vid typ halv elva, han hjälpte till att sminka mig sen cyklade han och Ludde hem.
Jag och Camilla somnade nästan direkt när dom hade gått och vaknade vid tre igen, då cyklade jag hem och pluggade spanska i tre timmar.
Pappa och jag har varit vid farfars grav idag också. Nu skall jag bädda rent i min säng, duscha och plugga lite till.
Imorgon är det måndag och det känns riktigt tungt..

                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ronja lägg av,det är inget fel på dej! <3

2010-03-14 @ 20:02:06
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback