let´s go down

Jag tänkte skriva ihop ett snabbt inlägg innan jag skall sätta mig med pluggandet igen.

Igår hade jag och Tom 4 månader. Vi åt kladdkaka, lyssnade på musik och pratade om allt möjligt, han cyklade hem ganska sent men kvällen kunde inte varit bättre iallafall.
Idag såg vi en film som var så sjukt dåligt, den hette typ I´m not there. Ett tips är att INTE se den. Efter den lektionen gick jag hem, jag hade ont i huvet och magen.

Imorgon skall vi se en till film sen skriva prov och sen slutar vi, det blir en riktigt soft dag!
Nu skall jag äta lite kladdkaka och fortsätta läsa om DNA kromosomer och grejer, pöss


du är bäst.


Kommentarer
Postat av: sophie

Hej tjejen :) Allt bra med dig? :) Puss

2010-03-26 @ 16:22:13
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback