hot air balloon

Min dag blev ganska bra tillslut.
Helt plötsligt ringer det på dörren och utanför står Tom.
Vi kollar lite i skolkatalogen och jag skulle berättade att jag hade alla mina böcker i skåpet så jag kunde inte plugga. Då tog han min skåpnyckel och cyklade och hämtade dom, sötnos!
Så imorgon blir det att plugga spanska hela dagen om jag inte skall gå i skolan.
Troligtvis så stannar jag hemma för som jag känner mig nu kommer jag inte orka en dag till halv fyra.
Jaja, nu ska jag sova. Godnatt!

I´m sorry I need you as much as I do


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hoppas att allting är bra med Ronja? :) Puss

2010-03-13 @ 09:47:00
URL: http://sveneriksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback