när solen skiner, skiner vi

Igår var det studenten och jag och Tom var och tittade. Han skulle ju egentligen också tagit i år så det var nog lite jobbigt för honom..
På kvällen hade vi picknick vid vatten tornet och det var jättemysigt! 
 
Nu är årets jobbigaste skolvecka slut och det känns jättejättebra måste jag säga!
Tyvärr har den bjudit på några tråkiga besked bara så jag får se hur det blir i fortsättningen med allting..
Jaja, nu är det iallafall fredag och helg. Kvällen har tillbringats i almedalen med mina fina vänner.
Jag och Jennifer åt massa jordgubbar när vi kom hem.
Imorgon skall jag upp tidigt för mina kusiner kommer och hämtar mig sen skall vi till Lickers och sjösätta våran båt.
Ihhh då är det sommar på riktigt!!

Nu kommer det lite bilder från min vecka och sen skall jag sova, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback