in my head

Jag har haft fullt upp hela veckan med alla småbarn. Idag var det sista dagen och det känns inte så kul, man fäster sig så lätt vid vissa som man kommer sakna nu. Men kul har det varit och rikare har jag blivit!
Jag skulle ha tränat idag men eftersom att bussarna går på så otroligt dåliga tider så fanns det ingen som passade så jag missade träningen..
Imorgon blir det jobb i affären/caféet och på kvällen kommer Tom ut till mig. Min pappa fyller år imorgon så det blir lite firande av honom också misstänker jag.
Redan på fredag är det midsommar och jag vet inte alls vad jag skall ha på mig eller någonting. Men en sak har jag kommit fram till och det är att jag är trött på mitt fula, slitna hår så jag skall klippa mig. Jag funderar på att göra nått helt nytt och annorlunda så vi får se vad det blir..

Nu skall jag duscha, fixa naglarna, packa och sen bär det av till Lickers igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback