you keep me safe

Det här blir mitt sjuhundrade inlägg i bloggen, wow! 

Tom var här förut, det kändes riktigt bra att få träffa honom igen och jag saknar han redan..
Ikväll ska jag bara ligga här hemma medan tjejerna i klassen är hos Madde på middag och jag orkade inte följa med.. Sen är det ju Team Sportia Cup i helgen och det hade jag gärna sett på men nej.

Nu ska jag berätta om gårdagen:
Vi var nere på sjukhuset vid 07.00, då fick jag en säng och sjukhuskläder.
Halv 8 var jag uppe vid operationen och kvart i nio blev jag sövd, 4 timmar senare var operationen klar. Då mådde jag riktigt dåligt, jag kräktes massor och var yr. Dom beslutade att jag skulle få ligga kvar under natten. När jag kom ner till barnavdelningen igen mådde jag fortfarande kasst, sov en del och kräktes ännu mer. Pappa kom och hälsade på en stund. Jag sov gott hela natten men dom kom in då och då och bytte dropp och sånt.
I morse mådde jag rätt okej igen, pappa och Rasmus var där när jag vakande. Jag fick frukost och sen kom farmor och Kjell ner och hälsade på. Idag har sjukgymnasten varit hos mig och det var riktigt jobbigt, men det gick bra, så nu har jag ett program som jag skall göra minst en gång om dan. Sen fick jag pannkakor! 
Vid tre nånting kom jag hem igen.

Nu ska jag sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback