back to you

Igår var några tjejer från gamla klassen hemma hos mig. Vi lagade tacos och snackade en massa, riktigt trevligt! Runt halv elva var jag hemma hos Olivia, där var även Emil, Tom, Robbin och Camilla. Vi kollade på film och jag och Tom var hemma jättesent. Imorse vaknade vi vid elva nånting, gjorde oss i ordning, åt varsiett äpple och gick till ishallen där BJ mötte Väsby, men tyvärr förlorade dom..
Min älskade bror skjutsade hem mig och nu ska jag äta något innan jag ska till ishallen igen. Tom ska spela och han ska göra 9 poäng! Efter hans match ska jag till Sara med några tjejer från klassen, vi ska bara äta mat och umgås.
Nu märkte jag att jag har jättebrottom för jag har lite att fixa innan hockeyn!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Tom

Älskar dig ronja <3

2010-01-09 @ 19:12:17
Postat av: Liiiiiivv

söta! :)

2010-01-09 @ 21:50:39
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback