Nu är det äntligen över!


Jag har inget mer att skriva så jag lägger in en låt.


Kommentarer
Postat av: Judas

Låten var en våldtäkt (förlåt jag menar överraskningssex) på musikhistoria och mina öron. Vad menar du med "Jag har inget mer att skriva så jag lägger in en låt."? Du har inget över huvudtaget att skriva om livet, försök att skaffa lite självinsikt och visdom och när du väl fått det kommer du skämmas över att du skrivit en blogg som inte tillförde något till mänskligheten eller till dig själv. Här är ett musiktips på vägen, lyssna och begrunda http://open.spotify.com/track/77NNZQSqzLNqh2A9JhLRkg. Detta är konstruktiv kritik från helvetet och snälla lyssna, bearbeta dina problem för dig själv från och med nu.

2010-02-02 @ 11:14:00
Postat av: Liv

ursäkta? våldtäks låt, vad kommer du ifrån? judas? medeltiden?

låt ronja skriva om va fan hon vill, det är väll ingen som tvingar dej att läsa?

2010-02-03 @ 15:50:21
Postat av: qim

Hahaha. Oj då, jag som trodde att det var frivilligt att läsa bloggar. Men tydligen används det som tortyr någon stans i världen... Stackars Judas som blir tvingad att läsa om andras ointressanta liv. Jag lider med dej.

Eller, vad sägs om att skaffa sej ett eget, jävligt spännande och intressant liv, så man varken har tid eller ork att gräva ner sej i andras?!

Judas, väx upp för fan och gör det fort!

2010-02-03 @ 17:48:47
Postat av: qim

Ronja, fy fan va skönt att det äntligen är över! <3

2010-02-03 @ 17:50:14
Postat av: caroline

Ojjjj, det känns som att det är någon som har blivit lite ägd här, JUDAS! Jag säger som dom andra, vem har ett så ointressant liv att man måste klaga på andras? Fast man kanske inte har något liv alls om man pallar sånt. Att skriva kommentarer på folks bloggar som gör folk ledsna det är väl ändå sjukt onödigt och stört OMOGET. Du kanske heter Judas men antagligen inte, du kan hålla dina kommentarer för dig själv, du vågar ju inte ens stå för vem du är...? Eller? :)



2010-02-04 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback