Cleaaan

Michelle gick nyss hem och jag sitter och kollar på OS-invigningen. Idag har vi shoppat på ÖB, 10 tuggummipaket för 25 kronor, ett riktigt kap!Vi var hemma runt ett i natt och somnade nästan direkt.
Igår hade vi verkligen skitroligt, Christoffer hämtade oss vid Coop och körde oss till Lilla Elefant där vi hämtade våra pizzor. Hela vägen hem sjöng vi högt till Turn around med Bonnie Tyler. Det lät riktigt bra, och jag kunde hela texten, eller..? När vi kom hem hade vi med oss 4 läsk, vi kunde inte samsas om vilka vi skulle köpa så vi köpte 4 stycken olika. Cola Lemonlime Hallonsoda Partysoda. Vi hann med att se två filmer. Sen tog tröttheten över och vi skrattade så vi inte fick någon luft. Tyvärr kan jag inte berätta vad vi skrattade åt men grymt kul var det iallafall. :)

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, sjuktkul va det jag trodde jag skulle dö ! :D

2010-02-13 @ 16:02:51
Postat av: ronja

haha ja menare, gaaaalet ^^

2010-02-13 @ 16:26:32
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback