break the ice

åååh vad jag inte orkar en skoldag till, jag vill ha lov nu!
min dag idag liknar den igår. skolan, michelle, plugga, sova, plugga, äta plugga.
imorgon har vi prov. vi har också sovmorgon till halv tio och vi ska sluta tidigare än vanligt så jag överlever nog morgondagen också. lovet skall jag njuta av fullt ut, och jag har absolut ingenting planerat.

imorgon åker michelle och denise till New York och det är sämst. tre veckor skall dom vara borta,
t r e  v e c k o r! hur ska det gå?

ikväll ska alla på sävefesten, men inte jag. det blir andra sävefesten jag missar på grund av knät..

men det finns andra saker man kan göra istället, typ som att läsa samhällskunskapsboken tre gånger och lära sig alla människor i riksdagen utan till. min kväll blir nog kanonkul. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback