bara lukten gör mig svag

Jag är besviken på dig!


Igår var det toppen, 5 one tree hill avsnitt och massa godis (y)
Anna är hemma från Skåne så vi var och fikade idag på Ringduvan, det var jag, Carro, Hanna, Lina och Anna. Efter det gick vi på stan en stund, då köpte jag 2 tröjor och en mascara.
Snart skall jag till Max på födelsedagsmiddag och ikväll ska jag träffa Jennifer. ÄNTLIGEN!

Rasmus ska ha fest här ikväll och det är skitjobbigt för då måste jag gömma undan alla värdefulla grejer i mitt rum, en gång gick någon upp och sprutade ut all min parfym.. Inte så jättekul kanske.
Sen vet jag inte vart jag ska sova?


Kommentarer
Postat av: fanny

kan sova här hemma ju ;):)

2010-02-06 @ 18:38:22
URL: http://fffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback