21 december 2010

HEJ.
Nu är det endast ett referat kvar sen har jag jullov!
Hur skönt som helst verkligen. 
Igår hade jag styrka och idag har jag träningsvärk.
Vi hade juldans på gympan idag och det var skitkul faktiskt. Efter att vi slutat var jag kvar med några killar i klassen och spelade fotboll, det var också kul. 
Jag har fortfarande inte fått någon röntgentid eller operationstid och det gör mig lite sur.
På fredag är det julafton och min storebror kom hit med ett jättestort paket förut.
Igår åkte Tim-Joel ur "Ung och bortskämd" och det var sämst, jag hoppas att Daniel vinner!
På bordet står en Ben & Jerry´s och väntar på mig så
nuuu har jag inte så mycket mer att skriva.


man kan ju bara älska dig för du är helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback