ibland har jag tråkigt

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? Tom
2  Vad gjorde du 8.00 imorse? sooov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Var på kyrkogården
4. Vad hände dig 1993? En massa
6. Tre ord varför du sist spydde? - nyopererad, morfin, ont
7. Vilken färg är din hårborste? - Svart
8. Vad köpte du sist? - kläder
9. Vad fick du senast i present? - En ring
10. Vilken färg är din dörr? - Vit
11. Var förvarar du dina pengar? - i min söta spargris
12. Hur var vädret igår? - lika dåligt som alla dagar
13. Var kramades du sist? - i köket
14. Vad ser du fram emot? nästa sommarlov
15. Vad är 15? ett tal?
16. Vilken skostorlek har du? 37/38
17. Vill du klippa dig? nej det har jag nyss gjort
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? joo, de blir väl endel
20. Kollar du på O.C.? ibland

21. Har ditt namn ett "x" i det? ?
22. Känner du någon som heter Steve?  nej
23. Hittar du på egna ord? ?
25. Är du en typiskt svartsjuk person? njaa
26. Vad har du för mobil? - min är på lagning för tillfället
27. Vem ringde dig sist? mamma
28. Biter du på naglarna? - Nej!
29. Har du lockigt hår?  inte ett dugg
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen planerad
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? pass
32. Hur många gånger har du svurit idag? inte så många
33. Vilket ord säger du ofta? oj
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nope
35. Ska du jobba imorgon? NEJ
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - tom
37. Vad borde du göra nu? leta efter mitt usb
38. Har du något smeknamn? jo
39. Sover du mycket? jo om jag är trött
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? ser nästan aldrig film när det är sommar
41. Vad ska du göra på lördag? jobba, sen sova med pojken
42. När var du ute sist? förut
43. Har du gråtit idag? nä
44. Är du en glad person? Jo
45. Har du roligt nu? Nej, de är därför jag gör de här
46. Vad äter du helst? vattenmelon
47. Vem av dina närmaste fyllde år senast? lilla liv
48. Vad heter din mamma? Jane
49. Vad är hela ditt namn? Ronja Mari Malmros
50. Tycker du om någon just nu? många!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback