keep on walking

Klockan är snart tre och jag har fått ut massor av min dag såhär långt.
Jag vaknade klockan nio och gick upp direkt, efter frukosten satt jag mig i solen en stund. Sen började jag slipa alla lister i mitt rum som skall målas i eftermiddag. Jag och mamma har även vart på stan där jag hittade massor med grejer som jag vill ha också köpte jag en födelsedagspresent till Jennifer. Mamma och jag kom precis hem från Linds, där köpte vi lite blommor till mitt rum!

Nu ligger jag i min säng och väntar på att pappa skall komma hem så vi kan börja måla mitt rum.
Ikväll skall jag träffa Tom en stund, och nu skall jag äta någonting!

Kommentarer
Postat av: emelei

vad roligt att du gillade den :D hihi

glad påsk företsen :D

2010-04-03 @ 15:43:20
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

det är väll underbart när man hinner med en MASSA :D

2010-04-03 @ 17:09:36
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback