feeling a moment

Jag och amalia hittade en "jättefin" Svampop animering som vi la in på bloggen igår, men idag funkade den inte.. Jaja, igår köpte vi BJ och såg Talang och Solsidan, vi låg och pratade i flera timmar och klockan halv tre låg jag i sängen!


Jag och Liv cyklade ner till graven igår, vi var där ganska länge och sen cyklade vi hem till farmor och fikade. Där kollade vi såklart på Topmodel, det gör man alltid när man är hos henne! Jag och Livis blev även utfrågade om lägenheterna där farmor bor. Det var lägenheten längst ner som skulle säljas och dom ville veta allt om hur tyst det var, vilken ålder det var på dem som bodde där osv. Vi hade ingen aning och hittade på hälften!

Idag skall tjejerna i klassen ut och äta men jag vet inte om jag skall följa med, jag skall iallafall träffa Tom under dagen och nu skall jag och mamma iväg på loppis!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback