.

133 tonårsfrågor

i brist på annat.... 


- 3 frågor om förhållanden

är du singel?
nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
är du kär just nu? ja det är jag!



- 9 frågor om dig själv


fullständigt namn? - Ronja Mari Malmros
när fyller du år? - 1 maj
några piercingar? -  öronen
vilken årstid är bäst? - sommaren helt klart 
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna brevid tom
vad tycker du mest om hos dig själv? - min coolhet
vad är du bra på? - vet inte
vem älskar du mest på denna jorden -min familj, min hund, min pojkvän och mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- med någon



- 12 Frågor om din familj


vem står dig närmast? - pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jaa
vem är farligast i din familj? -jag
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? - ja hund och katt
vem har du mest gemensamt med? - min bror
vem står för underhållningen? - min pappa
vem sover du oftast med? - Mio
roligaste kvällen med familjemedlem? - finns många
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - 4 min sen typ
Hur länge sen var det du träffa din pappa? 2 min sen typ


- 10 frågor om idag

vad har du gjort?
- gått i skolan, varit hos tom och på sjukhuset
har du varit glad idag? - jodå
har du varit ledsen idag? -  aa lite grann
har du gjort något bra idag? - tveksamt 
vad ska du göra nu? - sova
har du gjort något dåligt idag? - ja 
vad har du ätit/druckit idag? -mat
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - som fan
vad händer imon? - bio
har du varit i skolan idag? -a :(


- Annat
Hur mår du just nu? - sådär
Har du piercat dig? - nej
Är du hungrig nu? - neje
Vad är klockan nu just nu? - 21.37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook

- Telefon/ Mobil

Vem ringde dig senast? - tom
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - tom 
Vem sms:a du till senast? - tom


- Musik


Gillar du punk? - tror inte det 
Lyssnar du på musik nu? ja
Vilket är ditt favoritband? - de finns många
Vad gillar du för musik? - det mesta


- Smink & Hår
Har du sminkat dig idag? - aa
Använder du mascara? - ja 
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - va?
Använder du parfym? - såklart
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - ja ibland
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej de är asplatt så jag behöver inte de
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej


- Kärlek

Är du kär just nu? - yess
Har du kysst någon idag? - ja
Har du ett förhållande? - ja
Är du romantisk? - tveksamt
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nejdå
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande om jag får vara med tom
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja som liten
Vem sov du senast bredvid? tommmm
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - min pojkvän
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - typ 17
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej hah
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - jadu , vet inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback