we all

Fifan vilken dag, spring hit och dit och äntligen sitter jag ner, tyvärr är enda sällskapet jag har mina skolböcker..
Egentligen skulle jag ha varit på ibg nu men jag kände att jag måste få bort lapprapporten och engelskaläxan, allt det andra få vänta till senare.
Jag och Denise var hemma och pluggade på håltimman, när vi gick tillbaka till skolan var det precis lagom varmt, vi gick med varsien ipodsnäcka i öronen och solen sken i ögonen. Härligt!
På engelskan förlängde jag och Michelle våra liv med typ 140 år för att vi skrattade så mycket, och på Non blev vi idiotförklarade, en helt vanlig dag för oss helt enkelt!

Det finns så mycket som jag har att berätta för dig, det är så mycket som jag vill dela med dig, jag vet att du lyssnar. Men jag vill ha ett svar, jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback