I'm not the one you need.

Jag har suttit hemma hos Jonna hela eftermiddagen, Felicia kom också dit en stund och alla tre panikade över allt plugg..
Lite blev gjort iallafall, men det är ännu mycket kvar.

Snart ska jag och Jonna med våra kära mammor till Stockholm och då ska vi försöka fixa en rullstol till henne, haha då blir det race i korridorerna på hotellet!

Imorgon blir det skola, sen ibg och sedan pluuuugg!
Jag och pappa ska till kyrkogården och sätta ljus på graven också.

Nu ska jag sova, pusss


 


Kommentarer
Postat av: Virginia

Härligt! Jo juste såg att de hade tagit hål i örat på dig. Gjorde det inte ont? :S Med mig är det bra. Allt rullar på ;) Kram!

2009-09-15 @ 08:01:06
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: jonna

jag tyckte vi pluggade på rätt bra. Paus paus.. NAAAAT! höhöhö.



Fisatan vad vi ska ha race i korridoren.MOHAHAHAHA

2009-09-15 @ 09:41:27
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback