Somebody told me

Jihaa, det kändes awesome med den nya klassen!
Vi slutade vid ett och det var också awesome, då åkte jag hem, åt lite och sedan vidare till Ringduvan för fika med Michelle, Denise och Isabella. Vi stannade länge och pratade. Sen gick vi på stan så köpte jag present till Issa och nagellack. Vi träffade Camilla och Olivia och taggade till för lördagen!
Denise och Michelle skulle med bussen vid halv fem, sen kom mamma cyklande och då cyklade vi hem.  Egentligen skulle jag ha gymmat, men självklart stängde dom redan klockan fem idag, fan!

Det här blev det oklaraste och mest oskrivna inlägget på länge, men jag känner mig stressad. Jag måste jobba ifatt matten, spanskan och engelskan..
SP here we go..!

Well somebody told me
You had a girlfriend
Who looks like a boyfriend
That I had in February of last year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback