She´s a diva

Min dag idag var verkligen bra!

Först skola till klockan ett. Det började med No och sedan Engelska där jag och Michelle faktiskt var duktiga! På spanskan pratade jag och Amanda allt annat än spanska, det var kul och tiden gick fort!
Jag och Michelle möttes vid mitt skåp klockan ett och gick sedan vidare till biblioteket där vi skulle plugga, men så mycket plugg vart det inte.. h3h3
Klockan tre var vi nere vid innerstan någonstans där vi mötte upp Ida, vi följde med henne till ett ställde där det stod massa hudvårdsprodukter och grejer på ett bord. Hon visade oss och pratade en massa om märket hon jobbar med, Mary Kay. Det var sjukt bra grejer och jag vill ha allihopa, men vi får se hur det blir med de!

Efter vi sminkat om oss och bara haft mys i någon timme var det dags att köpa en kalender, vi hittade varsien jättebra på Åhléns som nu är fylld med allt plugg! Sen kollade vi bara runt lite nere på Adelsgatan. Jag hittade en halsduk från Vero Moda och jag fick även lämna in mitt Sabo-smycke på lagning.
När jag kom hem åt jag mat och pluggade lite matte, nu ser vi på fotboll!
Barca-Inter

Imorgon har jag massa att göra:

*Skolan
*Innebandygymnasiet
*Gymmet
*Plugga
*Fira Goffe
*Sävefest? (är den värd att gå på?)

GODNATT!


jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback