jag sa bara sanningen

Min dag har varit bra, först Naturkunskap då jag fattade noll, sedan Engelska och sist spanskaprov som gick typ sådär.. Efter skolan var jag och Michelle på MQ där jag hittade min livs kärlek, en ny vinterjacka! Vidare till Lindex där jag köpte örhängen och sedan Rinduvan där det blev fika med Bellie och Hanna. Denise kom också förbi en stund. Dom tre sprang vidare och jag och Hanna satt kvar i två timmar eller något, det fanns så mycket att prata om, det tog aldrig slut och snacket fortsatte hemma hos Hanna med en kopp te och bra musik.


Jag mötte upp mamma vid MQ vid typ sju och där köpte jag JACKAN, ett par björnborg trosor och strumpbyxor. Tummen upp!



Du är grym, babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback