hej, jag har inget liv!

Lovar du att vara ärlig? kör till
Du heter: Ronja Malmros
Smeknamn: Roonie, malmis, ronjos.. kärt barn har många namn, typ..
Vad lyssnar du på just nu?: när rasmus och goffe pratar
Beroende av: vänner
Favoritkaraktär(er) i bok: vet ej
Vad behöver du mest just nu? en pizza
Vad tror folk om dig? har faktiskt inte frågat
Vad säger du för att imponera på någon?: hej
Hur imponerar man på dig?: om man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?: haha, jo
Vad står det i ditt 30onde inkomna SMS?: grymt för du stökar ner som fan säkert ;)
Vilken är din favoritmålning?: vet inte
Vart bor du? Gotland.
Trivs du där: nja
Äger du några converse: yees
Festar du mycket: jo det händer

Vad har du för mobil operatör: comviq kompis
Är du allergisk i mot något: NO
Nästa mål i ditt liv: haha issa och robin vet ju ;)
Hur svarar du i mobilen: olika

Vem ringde du senast: mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: minns inte
Antal timmar sömn inatt: jag räknade inte
Sov du ensam: jo
Tycker du om din pappa: JA!
Brukar du komma i tid: fint folk kommer alltid sent
När mår du bra: när allt rullar på
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu:  trött och fundersam
Vanligaste färg på dina kläder?: vet inte, svart kanske?
Vad tycker du om fötter: tycker någon om fötter?
Är du smart: om jag verkligen verkligen vill
Är du aktiv i skolan: det kan ju bli bättre
Har du svikit någon gång?: japp..
Har du blivit sviken?: mm..
Har du varit kär någon gång?: jajjo
Är du det nu?: nej
Var din första kärlek bra?: hah


Vad saknar du: min farfar
Hade du en bra kväll igår: jo visst.
Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: ja det gör jag
När brukar du gå och lägga dig: när jag ät trött faktiskt
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon idrott: fotboll & innebandy
Vill du hellre ha mail än brev: spela roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: helt klart
Har du spytt offentligt: nope

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är ja de
Om inte, vad vill du ändra på: flytta typ
Är du bortskämd: nja.
Vad gör du i morgon: skolan-gym-plugg

Kommentarer
Postat av: Izziie

HAHA, tyst ronja! :P

2009-09-23 @ 14:34:45
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback