shoot me

Det har varit en bra dag idag!
Jag hade historiaprov, muntligt. Det gick grymt bra, tror jag. Det kändes iallafall jättebra.
Vi var på en föreläsning i aulan också, den handlade om Rädda Barnen. Jag satt med Patrick och Oskar och det gjorde det hela mycket roligare, Patrick knäppte ihop våra jackor och jag och Oskar bytte skal på mobilerna. Vi fick sluta 45 minuter tidigare och jag och Denise cyklade hem till mig. Det snöade!!
Vid fyra var jag i Säves teorisal med innebandygymnasiet. Det var rätt kul faktiskt. Den e klaaar!
När jag skulle cykla hem fick jag en Robin på pakethållaren och han upptäckte att jag inte kunde höger och vänster sådär jättebra.. När Issa, Olivia och Robin svängt och jag var påväg hem krockade jag med en kille och cyklade omkull.. Jag tappade även mitt nya armband, det sög!
När jag kom hem hjälpte Denise mig med Naturkunskapen så det var ungefär vad jag gjorde hela eftermiddagen.

Nu sitter jag i soffan och ser på "Vem vet mest?" med min mamma, vi har precis ätit pizza, kebab special!
Men nu måste jag sluta skriva för jag lovade mig själv att plugga ännu mer efter klockan halv åtta. Hejhopp valenselekroner, protoner och neutroner!

fett sämst inlägg men whatever, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback