hela världen kommer ge dig samma svar

regn.


Min helg har varit mycket bra! Jag och Issa kollade på handboll och sedan var vi med Oskar. Vi åt glass med popcorn. Vid halv fem var vi i Södervärn och kollade när Endre spelade, tyvärr förlorade dom. Efter matchen hände värsta grejen (!!) och sen åkte jag och Michelle hem och mamma skjutsade oss till Maxi där jag köpte sallad. Sedan vidare till Väskinde där Denise och Jonna väntade. Vi hade mys kväll och skulle baka kladdkaka men då fanns det ingen kakao så då blev det glass och maränger istället.
Vi satte oss tillrätta i soffan och skulle precis tända lampan när allting exploderade och Jonna skrek som fan, så jag skrattade så mycket åt henne så jag satt marängerna i halsen och nästan dog. Michelle försökte göra första hjälpen men misslyckades, Denise hämtade vatten och Jonna slog mig i ryggen. Tillslut fick jag tillbaka luften och kunde fortsätta garva tills tårarna spröt. Hel galet var det!
Kvällen blev iallafall sjuktbra!

Imorse duschade jag och vi åt god frukost innan Jonnas föräldrar kom och hämtade mig och Jonna. Hem och sedan iväg på innebandy igen, Endre mötte Falun och förlorade även idag.. Efter matchen åkte jag, Issa och Johanna till pastavagnen och köpte pasta till massa folk. Sedan tillbaka till södervärn och kolla när Visby ibk spelade, och dom vann! Jag och Denise fick sockerkick och sprang runt och var lagom crazy.
Sen hämtade jag min cykel hos Issa och Olivia och när jag cyklade hem SPÖREGNADE det, alltså verkligen vräkte ner, fyfan! Så nu sitter jag uppkrupen i sängen och ska precis göra varm choklad med vispgrädde. Sen måste jag ta tag i pluggandet, suckkkk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback