Life is too short to be unhappy

Nu har jag mycket att skriva men liten blogglust så vi får se vad det blir..

I lördags kollade vi då på massa hockey och sen träffade jag Jennifer. Vi cyklade hem till Emil och åt godis och kollade på tv. Sen bestämde vi oss för att cykla lite så vi hamnade till slut hos Elias där det var massa hockeypojkar, dom spelade NHL och var ganska osociala haha, så vi cyklade hem till Emil igen. Där fortsatte godisätandet och tillslut kom Olov, Jonatan, Arvid och Sebastian till oss istället. Vi lyssnade på musik och tillslut somnade jag, Jennifer och Jonatan i Emils säng. Dom andra gick hem och Emil låg halvt utanför sängen och stirrade i taket. Vid fem på morgonen ringde min mamma och frågade vart jag var, hoppsan! Då var det dags att cykla hem..

Klockan tio igår ringde mobilen, dusch och sedan ishallen. Jag såg AJ´s match med Elias och Emil och dom vann! Sen cyklade jag och Emil till Säve och kollade på innebandy, en femma från U-laget hjälpte till i juniorlaget och ägde ut. 20-9 blev det tillslut till Endre tror jag. U-lagsfemman stog nog för minst 15 mål, härligt tjejer!
Jesper, BP och Hampus kom också dit och kollade!

Vid fem var jag hemma hos kusinerna, det var födelsedags middag för min farbror och det var mys och god mat! Grattis Kjell!

Sen var det Jennifertime igen! Hon kom hem till mig och vi fixade och grejade en massa innan vi cyklade till Issa och Olivia. Dom hade födelsedags fest för Johanna så vi sa bara hej innan vi cyklade vidare till Emil och Hampus. Hampus drog precis när vi kom, diss. Men jag, Emil och Jennifer kollade på Tv och drack te så vi hade det bra! Vi såg något program där dom visade massa olyckor som hänt och det var sjukt äckligt, sen såg vi Svenska Hollywood fruar.
Jonatan kom också hem till Emil sen, vi kollade på film och sen somnade alla fyra igen. Hahah.. Jag och Jennifer var hemma vid fyra och rostade mackor innan vi somnade.

Nu är hon och jobbar och jag gör mest ingenting. Denise kommer snart hit och vi får se vad som händer idag och ikväll. Jag skulle behöva plugga men jag har lov vafan -_-











du är bäst jennifer! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback